Ubytovací řád
Všeobecné podmínky pro pobyty v ubytovacím zařízení Dům pod hradem – ubytovací řád
I. Tyto všeobecné podmínky upravují vzájemné smluvní vztahy mezi provozovatelem ubytovacího zařízení Dům pod hradem a zákazníky tohoto ubytovacího zařízení.
II. Smluvní vztah mezi provozovatelem ubytovacího zařízení a zákazníkem vznikne po podpisu smlouvy o ubytování na základě písemné objednávky, zákazníkem řádně vyplněné, odeslané přes rezervační formulář na stránkách www.dumpodhradem.cz a potvrzené zástupcem ubytovacího zařízení. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s cenou, platebními a storno podmínkami. Za smluvní závazky dalších osob ve skupině odpovídá zákazník, který tuto přihlášku odeslal (kontaktní osoba).
III. Ceny jsou k nahlédnutí v ceníku na webových stránkách www.dumpodhradem.cz
IV. Objekt se pronajímá jako celek (max. 10 osob + přistýlky) naplnění ubytovací kapacity není podmínkou.
V. Nástup na pobyt: po 15.00 hodině. Pokud nebude obsazen termín předcházející Vašemu pobytu, je po domluvě možný i dřívější nástup na pobyt.
Ukončení pobytu: vždy nejpozději do 10.00 hodin.
Úklid: zákazník po sobě provede úklid a při ukončení pobytu předává objekt ve stavu takovém, v jakém jej převzal při nástupu na pobyt od ubytovatele.
Ložní prádlo: poskytuje ubytovatel.
VI. Objednávka: ubytovací zařízení přijímá písemné objednávky zaslané prostřednictvím rezervačního formuláře na stránkách www.dumpodhradem.cz. V případě telefonické objednávky Vám sdělíme, zda je Vámi požadovaný termín volný a v kladném případě Vám budeme tento termín předběžně rezervovat po dobu následujících deseti kalendářních dnů. Telefonickou objednávku musíte následně ještě potvrdit písemnou formou (rezervační formulář na stránkách www.dumpodhradem.cz, e-mail, dopis). Tato lhůta předběžné rezervace platí rovněž pro objednávky zaslané prostřednictvím rezervačního formuláře na stránkách dumpodhradem.cz. Do této doby musíte uhradit bankovním převodem zálohovou fakturu ve výši 50 % z celkové ceny pobytu a doručit zpět podepsanou smlouvu o ubytování. V opačném případě bude předběžná rezervace zrušena a tento termín bude opět volný.
číslo účtu: 0648440033/0800
variabilní symbol: číslo rezervace (bude sděleno ubytovacím zařízením)
Po složení zálohové platby a jejím připsáním na náš účet Vám bude zasláno elektronickými prostředky (potvrzení e-mailem), případně formou dopisu „potvrzení o úhradě zálohy“ společně s dalšími informacemi k pobytu. Od této doby je objednávka pro zákazníka i ubytovací zařízení závazná. Toto potvrzení slouží při příjezdu zákazníka jako možný doklad o složení zálohové platby. Po zaplacení zbylé části platby v hotovosti při nástupu na pobyt, bude zákazníkovi vystaven daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu, přičemž jako datum uskutečněného zdanitelného plnění bude uvedeno datum nástupu na pobyt.
Zálohová platba není vyžadována pouze v případě pobytů rezervovaných 7 a méně dnů před požadovaným dnem nástupu. V takovém případě probíhá platba v plné výši v hotovosti při nástupu na pobyt.
VII. Storno podmínky: v případě odstoupení zákazníka od smlouvy, lze toto učinit bez udání důvodu. Storno poplatky se vztahují pouze na potvrzené písemné objednávky (e-mail, dopis). Storno poplatek se počítá z výše zálohové platby.
1. Storno musí zákazník provést písemně (e-mail, doporučený dopis) a ubytovací zařízení je o přijetí storna povinno zákazníka rovněž písemně (e-mail, doporučený dopis) vyrozumět. Rozhodné je datum podacího razítka na doporučeném dopisu nebo den přijetí e-mailu.
2. Storno pobytu 60 a více dní před začátkem akce – bez poplatku.
3. Storno pobytu 59–30 dní před začátkem akce – poplatek ve výši 50 % z výše zálohové platby.
4. Storno pobytu 29–14 dní před začátkem akce – poplatek ve výši 75 % z výše zálohové platby.
5. Storno pobytu 13–1 dní před začátkem akce – poplatek ve výši 100 % z výše zálohové platby.
6. V případě, že zákazník nedorazí a neobsadí předem objednanou ubytovací kapacitu do 24 hodin od rezervovaného pobytu, účtujeme rovněž storno poplatek ve výši 100 % z výše zálohové platby a pobyt se ruší bez náhrady. Toto neplatí v případě, že zákazník o pozdějším nástupu na pobyt ubytovatele s předstihem telefonicky nebo písemně upozorní.
Další podmínky:
1. V případě zrušení pobytu, u kterého již byla provedena zálohová platba a dle storno podmínek je výše zaplacené zálohy vyšší než samotné storno, ubytovací zařízení vrací zákazníkovi zpět částku převyšující storno na účet, ze kterého byla uhrazena zálohová platba.
2. V případě, že zákazník ze svého rozhodnutí ukončí svůj pobyt před sjednaným termínem odjezdu, nemá nárok na jakoukoliv náhradu.
3. Ubytovací zařízení požaduje zaplacení storno poplatků i v případě závažných důvodů, pro tento účel lze sjednat individuální pojištění proti storno poplatkům a náhradu nárokovat příslušné pojišťovně.
VIII. Zákazník je povinen:
1. Dodržovat a řídit se všeobecnými podmínkami pro pobyty v ubytovacím zařízení Dům pod hradem.
2. V případě hrubého porušení těchto podmínek je ubytovatel oprávněn ukončit okamžitě pobyt celé skupiny, přitom nemá zákazník nárok na jakoukoliv náhradu.
3. V případě zjištění závad je zákazník povinen neprodleně vyrozumět ubytovatele a uplatnit reklamaci ihned na místě tak, aby mohla být učiněna okamžitá náprava.
4. V celém ubytovacím zařízení je přísný zákaz kouření a používání otevřeného ohně. Nedodržování těchto nařízení, jakož i svévolné navýšení počtu osob v objektu během pobytu bez vědomí provozovatele, či zjištění úmyslného poškozování nebo ničení pronajatých prostor, nebo jeho zařízení, se považuje za hrubé porušení ubytovacích podmínek se všemi z toho plynoucími důsledky.
5. Každé poškození nebo zničení pronajatých prostor, nebo jeho vybavení, je zákazník povinen nahlásit při ukončení pobytu ubytovateli a škodu uhradit na vlastní náklady ihned na místě, nebo se odečte ze složené kauce v případě, že nebude způsobena škoda větší.
6. Nenechávat děti bez dozoru v objektu ani v jeho bezprostředním okolí.
7. Udržovat v celém objektu pořádek, v zimním období si vlastními silami zajišťovat úklid sněhu z parkoviště před domem – provozovatel nenese odpovědnost za úrazy způsobené nedostatečným odklizením sněhu okolo objektu.
8. V ceně pobytu není obsaženo pojištění. Objednané služby využívají zákazníci na vlastní nebezpečí. Za úrazy a za poškození majetku (odpovědnost za škody způsobené na zdraví a majetku třetí osobě) provozovatel neodpovídá.
9. Při nástupu na pobyt uhradit zbylou část platby v hotovosti nebo před nástupem na pobyt převodem na účet.
10. Při nástupu na pobyt předložit ubytovateli doklady totožnosti všech osob k zapsání potřebných údajů do knihy ubytovaných.
11. Před ukončením pobytu vyčkat na příjezd zástupce ubytovatele a provést řádné předání objektu.
IX. Tyto všeobecné podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2025. Zákazník odesláním objednávky stvrzuje, že s podmínkami souhlasí a zavazuje se je respektovat.